Vad är väl en kväll på Grönan jämfört med ett par timmar med excel på kontoret??

Det är just såna här stunder som jag känner mig som den största tråkmånsen i hela världen, kontoret har nyss tömts på folk som ska till Grönan och roa sig, jag sitter kvar för jag ska minsann göra juni månads offertstatistik..fan, man borde skjuta sig..den blonda controllerns fästman kallade mig toffel..alla andra typ svikare, de ville hitta ett ord som beskrev mig, var inne på arbetsnarkoman, men insåg att det stämmer inte..de hittar inte riktigt ordet..

Det är iaf rätt beslut av mig..inte känslomässigt, men på alla andra sätt..plånboken tycker det är bra, outlook (som för övrigt har minskat till 120-130 mail nu) älskar det, och kroppen också..nu kan jag springa ikväll, jag behöver inte försöka packa kl.12 inatt samtidigt som jag själv är halvpackad (ofrivillig västkust-mening)..jag kommer tidigare på jobbet imorgon, vilket är bra eftersom jag ska gå tidigt..

Så, beslutet var rätt, moget rent utav, men fruktansvärt, fruktansvärt tråkigt...nästa sommar ska jag supa järnet, har jag inte pengar kommer jag låna, för nu är sommaren så förbannat trist...sa jag det förresten? nästa sommar kommer jag vara smal och lycklig också...

Den blonda controllern tyckte jag behövde en tjej som försörjer mig..vi är överens om en sak iaf då...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Starkt att stå emot.

Hoppas resan blir bra.

Postat av: Jerk

Stark och moget, rentav vuxet..jag skäms just nu :)

Resan blir säkert bra..tydligen ska vi skura rent jaktstugan innan mötet..15 man, det räcker om jag är 5 minuter sen så är det lugnt..

Låter även som om det blir förfest i kusinens jaktkoja på fredagen..så pass att jag kan ta bort nyttan av kvällen löprunda..

2008-07-04 @ 00:16:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

He, he - vem är det som är gammal egentligen?

Det blev till och med löprunda alltså? Bra jobbat!

Ha det det så trevligt med skogslivet, gå inte vilse bara.

2008-07-04 @ 08:07:15
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Det är problemet med att ha barn..helt plötsligt börjar man tänka "hon kommer om två veckor igen, det är bäst att jag har pengar till hennes bussresa hem då" istället för det vanliga "wohoo, kulor på kontot, det blir en helkväll på grönan"..jag är gammal, men jag går inte på loppisar iaf ;)

2008-07-04 @ 09:03:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback