Var det här allt?

Nu loggar jag ut för helgen (från kontoret alltså)..jag är väldigt sist..känns ju bra..typ..den ordinarie städerskan är på semester, så inte ens det nöjet har jag..vikarien är på inga vägar samma skönhet...

Den sista filen är ivägskickad..nästa vecka blir det rens av outlook och uppdateringar av filerna allteftersom specar kommer in..

Ja, jo, jag förstår ni är avundsjuka, men alla kan inte ha ett sånt här drömjobb..

Nästa fredag lär jag inte bli sist från kontoret iaf (tack gode gud för dotra)..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja men jag då... jag har städat hela j-la kvällen. Är det bättre menar du? Och har varken choklad eller chips hemma som belöning! Stackars mig. Du är lycklig du...

Ooops - hittade ett stimorol längst ner i handväskan... Det får bli den festliga belöningen (å ett glas vin - ingen bra kombo, men det får duga). ;-)



2008-07-11 @ 22:59:12
Postat av: Jerk

Stackars stackars Åsa..själv har jag ätit en chokladdonut ikväll..3st för 12kr på Ica..de andra två ska jag ha till frukost..

Fast jag förstår inte på vilket sätt jag är lycklig som måste stanna längst på jobbet var och varannan fredag??

Postat av: Åsa

Du slapp städa på en fredagkvällen, det var så jag menade... :-)

2008-07-12 @ 09:02:31
Postat av: Jerk

slapp och slapp..sånt är väl frivilligt?? ;)

2008-07-12 @ 11:52:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback