En sak till..

..i våras på väg hem från en förlustmatch i Korpen satt Kenny i baksätet och filosoferade..ämnet för kvällen var hur många fotbollsspelare som låg emellan honom och en plats i EM-truppen..just nu när jag tittar på kvalitet och sånt..känner jag..om det än inte är riktigt rättvisande, jag har bara sett Kenny på grusplan, men iaf..jag tror jag hade tagit ut Kenny innan Sidleds-Daniel i truppen...jag hade fan tagit ut en skadad Andreas Bild före Sidleds...

Jag undrar hur Kim tänker nu?
Få se, Linderoth skadad, jag och Taco har spelat ihop några matcher på innermitt i vår och det har om inte bra gått iaf hyggligt, idag är min dag, idag är dagen jag på allvar tar en plats i det svenska landslaget, synd att det är Linderoths skada som gör det, men nu tänker jag visa världen vad redan Lyon vet...

..nähä, åh fan Sidleds-Danne ska spela..jag trodde han var en sån här som skulle plocka ihop västarna efter träningarna, trodde han var med för att någon ska förstå vad Roland Andersson säger..undrar om jag också kan spela för Syrien??

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Det är tur att man kan fira segern och dränka förlusten. Själv firade jag min första semesterdag med att jobba 20 timmar. Det brann visst lite i en fäbod utanför leksand.. mycket väsen för ett litet nedbränt område på 1,5 x 2 kilometer. Är något slö idag med andra ord...

2008-06-10 @ 18:19:09
Postat av: Spader Madame

Jamen, gick det inte ganska bra för Danne? Och för Zlatan...Antar att du är ute på stan och firar nu!

Postat av: Jerk

Lillebror: Va fan, vem bryr sig om det brinner där? Jaja, jag antar att trappen till baracken inte är klar än då? ;)

Spader M: Mja, Danne..grekerna var riktigt usla faktiskt..inget firande, men orkade inte logga in igår kväll..Zlatan är kung...i kroppen känns det iofs som om jag har firat :)

2008-06-11 @ 11:25:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback