Excel, kommer bli mitt nya beroende..

Snart...dags för hemgång, eller inte egentligen..ikväll drar jag mig till företagets lägenhet för att se på fotbollen..tyskan var hem till Tyskland över midsommar, med sig tillbaks fick hon en fin present..en 5-liters öltunna, så jag är bjuden dit för att avnjuta lite öl och pizza under matchen...

Gott, nu ska jag ringa dotras mor och höra om hon fortfarande ha problem med datorn (förväntar mig djupa suckar och anklagelser haglandes..)...

Jobbet med prislistorna fortskrider samtidigt som inboxen växer till nya rekordnivåer..det kommer att bli ett roligt juli..inte alls ångestframkallande inte alls...det är ju bara 5 veckor och två dagar kvar till semestern..ingen tid alls, kommer gå så fort så..jättefort kommer det gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback