Fler eller inga??

Halv nio idag...

Frågan är om det borde vara fler fester för mig, eller inga alls..nu såhär efteråt går jag mest omkring och är deprimerad...festen i fredags var rolig..för rolig..när jag kommer tillbaks till mitt normala liv inser jag hur genomtråkigt det är..inget roligt överhuvudtaget..bara en massa måsten..måste gå och lägga sig i tid, måste gå upp i tid, måste jobba, måste samla tomburkar för att ha råd med mat...

Jag tror vi kör på inga fler fester..det är outhärdligt att festa en gång i månaden och sen ha 28 dagar med grått..bättre att ha jämngrått hela tiden..sen kanske jag kan försöka träna då också, nu är jag på väg tillbaks till det normala..det där jag helt slutar träna till sommaren, går upp och förbi de kilo jag tappat och sen är fetare än någonsin till jul igen...det får inte bli så..det här är sista chansen, misslyckas jag den här gången satsar jag på julegris istället..jag ska få massiv hjärtinfarkt och diabetes, sen ska jag fetta till så mycket att jag inte klarar av att gå i trappor mer..förhoppningsvis dör jag ganska snabbt sen...och de som ska försöka få ut mig ifrån lägenheten får såga upp dörren..eller ännu hellre slänga ut mig igenom balkongen och sen riva huset för att få ut mig...

Vilken härlig dag..man blir härligt glad..

Kommentarer
Postat av: Åsa

-- Nu pallrar du dig iväg till spinning i morgon, eller snörar på dig löparskorna! Basta!
*låter som en sämre kopia av Susanne Lanefeldt*
Det frigör lite endorfiner... förhoppningsvis positiva. Hemska tanke om det skulle frigöra negativa... ;-)
Julegris?! Tror inte du klär med äpple i munnen!

Postat av: Jerk

Näe..jag ska förnedra mig på en grusplan ikväll..löparskorna kanske kanske kommer på på söndag..om jag hinner..lämna dotra på bussen, tvätt och strykning, div 2-fotboll och så fotbolls-EM..hittar jag någon tid där blir det kanske en runda (där jag hoppas springa längre än tre minuter den här gången)
Det passar nog bättre med äpple i munnen än något annat just nu..

2008-06-04 @ 10:12:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback