Imorgon kommer dotra..

Kvart i nio idag..med beröm godkänt ger jag mig själv..efter att ha sett matchen ute i företagets lägenhet, svurit åt turkar som spelar bra, ätit pizza, druckit öl, svurit åt fyran och tillfälligt avbrott gav jag mig hemåt..det var som gjort för att jag inte skulle kunna somna igår kväll..

Och mycket riktigt..när klockan var kvart i tre och jag inte kände några tecken på att vilja sova la jag mig i soffan och tittade på tv..det funkade ganska hyggligt iaf, så jag fick 4 timmars sömn i natt...hade kommit lite tidigare om det inte varit om FRA-lagen på morgon-tv...läste en artikel i Expressen med Reinfeldt igår...satan i gatan vad det gick snabbt att bli pamp och veta bäst..sopig skalle från täby...ja, hade jag orkat länka hade jag givetvis, men då vore det givetvis inte jag..

Ska åka upp till skogen nästa helg verkar det som..tydligen ska vi ha ett jaktmöte till slut..är bra, då kan jag fylla på frysen med älgkött, det börjar nästan sina..

Nu är det mot prislistorna igen, jag blir säkert klar i tid tills storkundens årsförfrågan kommer..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tror faktiskt du ska överväga dig att lägga dig tidigt nån dag eller två... ;-)

Postat av: Jerk

Det kvittar..problemet är att jag inte kan somna..men tack för "idén" ;)

2008-06-26 @ 23:04:43
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Ok. kan man inte sova så är det ju lurigt naturligtvis...

Nedrans Ryssland. Nä, det lag som vill ha mig som supporter finns nog inte... ;-)

2008-06-27 @ 08:14:51
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

det är ju så, jag är född i fel tidzon helt enkelt..

Och näe, vid närmare eftertanke kanske det är positivt att du håller dig ifrån Skövdes hemmamatcher ;)

2008-06-27 @ 08:57:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback