Jag ska stryka ikväll..jag lovar..

Jag känner mig nästan som en lika dålig supporter som Åsa just nu...HTFF spelar på Söderstadion nu och jag är inte där..

Och jag som bara skulle...

Ja, alltså efter tvätten..insåg att jag inte skulle hinna stryka innan HTFFs match började, så jag skippade det och skulle bara lägga mig på soffan och vila ett par minuter innan jag hoppade in i duschen (javisst, hoppade..det är det nya svart på Söder)...nu har de spelat nästan hela första halvlek..jag har vaknat iaf..

Nåja, det hade blivit svårt att hinna hem i tid till Österrike-Kroatien, så det kanske är lika bra..

Nu lägger jag mig igen och läser lite..Solen kan vänta till helgen..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaha. En till som supporter-ballar-ur. Hoppas det inte är en epidemi som sprider sig! ;-)



Postat av: Jerk

å andra sidan började ju sändningarna redan kl.17, så jag hade ju missat uppsnacket om jag gått till matchen :)

2008-06-08 @ 17:47:56
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback