Mändag kväll..mindre än två månader till semester..

Jaha...5 pitchers senare undrar jag om jag ändå inte hade helt rätt..när Cannavaro blev skadad bytte jag ut alla italienare..å andra sidan fick jag kvar en fransk bänknötare som uppenbarligen är lika nära spel som Åsa är att se Skövde en hemmamatch...eller Glimra är att börja dregla över min kropp istället för min mat...

För övrigt tror jag att Frankrike vinner gruppen nu..det känns så..Holland haltar sig till slut vidare efter en pinsam 1-1 match mot Rumänien...

Jo, det första stycket gäller drömelvan..och vi får inte göra några byten..jag har 8 tyskar i mitt lag..så jag hoppas på Deutschland über alles i detta EM..även om tyskan på jobbet bestämt sig för att hålla på Grekland imorgon..mitt mail om att hon skulle serva oss vid dåligt väder fick henne att kalla Erik för "den jäveln"..vi har lärt henne alla fina ord..kvar är väl bara "Håll käft och knulla mig nu"...

Ok, det sista kanske var väl internt (hos mig)...Patsy, den unga amerikanskan jag träffade på nätet för 14 år sedan..hon lärde sig fem ord på svenska..det var just de orden ovan..

Skyll inte på mig..hon frågade..

Nu drömmer jag om att en ny tjej ska använda de orden en enda gång..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hörru du du... Jag har faktiskt varit på EN match! Å på onsdag blir det sista halvlek (om det inte regnar) :-)

Hur tänkte du när du valde en fransos?!? ;-)



Patsy... ha, ha.

2008-06-10 @ 11:29:37
Postat av: Jerk

ooh, en match..jag är imponerad, du är en sån där super-fan ;)

Ja, Patsy..hennes fullständiga namn är Patricia Anne Josephine Dougherty och jag var över och träffade henne 3 somrar på raken..men det var när jag var ung :)

Postat av: Åsa

Har du kollat upp vad miss Dougherty gör nu för tiden? ;-)

2008-06-10 @ 19:50:57
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Mja, tappade kontakten för några år sedan, det senaste jag hörde ifrån henne var att hon blev en Mrs..innan dess åt jag faktiskt middag med hennes pappa här i sthlm när han var hit i affärer, men det var väl 5 år sedan nu..

2008-06-11 @ 11:27:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback