Måndagar är djävulens påfund..

Kvart över nio idag..före chefen iaf...

Det är riktigt bra...typ..måndag och 4 timmars sömn...när jag var på väg att lägga mig upptäckte jag att Schweiz-Portugal repriserades på fyran..måste se..sen var det lögn att somna, jag lärde mig iaf att på måndagar drar fågelsången igång först efter kl.3...någon gång efter halv fyra lyckades jag somna iaf..

Nu sitter jag här, runt 120 mail i inboxen..alldeles för många av dem är jobb som behöver göras..

Ytterligare en anledning till att jag hade en skön känsla i helgen var att jag hade semester i sinnet..det kändes verkligen som om jag hade semester, ingenting var viktigt, inga tider att passa..bara slacka runt...det passar mig att ha semester, jag tycker inte om att slava mig upp på morgonen, jag tycker om att vakna av mig själv..somna om och kliva upp senare och bara fånga dagen (oftast betyder det ligga i soffan och titta på dålig dag-tv)...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe verkar som fåglarna också är trötta söderut. Hos mig körde de igång redan vid 2 snåret. Kan iofs ha varit min favorit (numer hesa) skrikmås som väckte dem och alla i grannskapet då.

Postat av: Jerk

jag trodde också de började då, men mina fåglar var uppenbarligen också trötta på att kliva upp i tid :)

2008-06-16 @ 11:59:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback