Men ååh, skjut mig, snälla..

Vilken enormt jävla skitdag, måndag på riktigt..var "snäll" och skulle hjälpa en kollega, var bara att hämta ett brev med nånsorts tulldeklaration, jo men tjena, det började ringas om fraktsedlar och det ska fixas REK-brev och annat som jag inte fattar ett skit om..men sådär..hela dagen fram till lunch åt helvete och det dyker upp frågor om ditt och datt, andra kollegor går på semester och helt plötsligt är jag någon sorts jävla back up som ska fixa än det ena än det andra och jag vill bara spy...

Sen kommer vän av ordning antagligen att påpeka det faktum att jag trots allt kom in först kvart i elva, så "hela dagen fram till lunch" kanske inte är så länge egentligen? Visst, men jag har fortfarande inte fixat det däringa REK-brevet..och inte hunnit med något annat..

Jag är på ett rejält pissigt humör idag..det blev inte direkt bättre av lunchen..älgfilén och klyftpotatisen som var så god i fredags visade sig från sin sämsta sida efter att ha blivit blästrade av mikrovågor, får väl räkna in det som en lärdom antar jag...

Nu ska jag strula vidare i min vardag och sen komma hem till en tom lägenhet utan fotboll...livet är verkligen värt att leva..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kvart i elva?!?! Det var starkt jobbat!

Eftersom det nu inte är någon fotboll och hela dan ändå är åt h-te kan du väl studsa i väg på spinning i kväll... Bättre humör efteråt kanske?

;-)

Postat av: Jerk

Du får ha i åtanke att jag var sist från kontoret i torsdags, jag borde vara värd minst lika lång ledighet som mina kollegor ;)..å så somnade jag någon gång efter 3 inatt..

Jag ska jobba till halv sju, det finns inga spinningpass så sent, idag ska det bara slappas, imorgon ska det springas igen..

Jag vet precis vad som skulle göra mig på bättre humör ;)

2008-06-23 @ 16:04:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Hade förträngt torsdagsslaveriet.

Slappar du hela kvällen blir du inte trött förrän fem i natt... då kan du gå direkt till jobbet och chocka dina medarbetare! Det är ju i och för sig en lysande idé.

Jag vet också, det är ju bara fotboll. Du förkastade ju bröst och sånt trams i ett tidigare inlägg... ;-)

2008-06-23 @ 16:15:55
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Bröst är väl ett ypperligt substitut för fotboll?? ;)

2008-06-23 @ 16:34:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: beerbelly

Sannerligen ett hedervärt substitut =)

2008-06-24 @ 09:39:38
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Bra, då är vi överens..Åsa, gör din plikt som kvinna ;)

2008-06-24 @ 10:49:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback