Men tack då gud..

Just när man gnäller som bäst och det verkligen känns som att man ska kunna hosta in något martyrpoäng iaf så får man ett samtal angående en gruppintervju och vips har man fått den uppringande att skratta när man förklarar att en penna kan man använda till att göra hål i strupen med så folk kan andas och en tid om en vecka för en gruppdiskussion om kött (näe, inte lammkött) och 400 pix rakt ner i fickan..

Aldrig, aldrig får man vara riktigt sur..när jag kommer hem visar det sig säkert att trisslotterna jag ännu inte skrapat efter en vecka visar tre klöver och det dröjer minst tio år innan jag får gnälla igen..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Nope det är fan livstidsstop på gnäll om man drar in treklöver =)

Postat av: Jerk

Men du får ju bara pengar en viss tid, sen får du inga pengar mer, får man inte börja gnälla igen då? :)

2008-06-16 @ 14:51:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Nä nä... Du får inte treklöverna på samma dag som som den andra medgången. Så mycket otur kan du bara inte ha. Du kan nog glädja dig åt att fortsätta gnället i morgon istället!

2008-06-16 @ 17:13:38
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Näe, du har säkert rätt, men samma dag som jag fyllde 14 vann jag 10000 på triss, så det kan säkert hända..och månaden innan det vann jag 1400 på tipset, jag kan allt ha otur en längre tid..

2008-06-16 @ 17:49:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback