Solen skiner över Söder..som vanligt..

En grej som jag tycker är riktigt häftig är när man får se bloggare live...man får se att de verkligen lever och andas som vanligt folk och inte bara finns i burken..oftast kan det vara nån sorts bloggträff, det kan var en inflyttningsfest man blir inbjuden till eller så kan man bli antastad från en vädringsbalkong, hur som helst så är det skoj..roligast är ändå när man bara iakttar dem utan att säga något till dem..

Idag skedde det på Söderstadion..
Annika var också där och kollade när Talangföreningen gjorde processen kort med Karlskoga...det var inte så svårt att känna igen henne..hennes väska avslöjade henne snabbt..

Matchen slutade 3-0..jag var givetvis sen eftersom jag den här gången vägrade äta på Donken (jag har redan varit dit 3 gånger den här veckan), istället blev det en slabbig kebabtallrik på Läckergrillen..

Nu ska jag fixa till matdosorna till veckan..kommer nog belöna mig på torsdagen med att äta ute (vet inte riktigt varför jag ska bli belönad, men tycker det känns bra..)...

Kanske ska belöna mig för att jag för sjätte månaden i rad inte får ekonomin att gå ihop?
Eller va fan..jag har tänkt positiva tankar i ett halvt dygn...det måste belönas...jag menar vid niotiden imorgon bitti lär de vara försvunna när jag loggar in och ser att jag har 130 mail i inboxen...då är jag nog tillbaks till tankarna om att hoppa i kanalen..så får det vara på torsdag belönar jag mig själv för att jag tänkte positivt mellan 15:00-15:15 på söndag eftermiddag..


Kommentarer
Postat av: beerbelly

Cool. Jag är kass på folk. Kommer inte ihåg namn och känner inte igen dem.. lite knepigt ibland. Tycker ju att det borde vara lätt med tanke på hur få jag känner...

Klart du ska belöna dig om du käkar hemlagat bara de andra dagarna.

Ha det!

Postat av: Blingbling

Jäklar i den vilken söt bloggtjej.

2008-06-15 @ 20:38:26
Postat av: Jerk

BB: Jag är nog bättre på att känna igen ansikten än komma ihåg namn..blir nog belöning ;)

Ha det!

Blingis: menar du hon som antastar mig från vädringsbalkonger nu? ;)

2008-06-15 @ 21:42:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Annika

hahah ja det var ju hemskt av mig att inte räkna med den och på vilket sätt han träffade ribban!

Förra veckan fungerade allt lite bättre och vi var lite vassare men det fanns en del ljuspunkter idag med :) Men förra veckan var ju också motståndarna lite bättre, då blev det ju mer spel.



E ganska säker på att jag såg dig med, tänkte hälsa på vägen ut men du var borta när vi gjort klart vågen.

2008-06-15 @ 23:04:18
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Jerk

Ja, jag gick direkt när matchen var slut..tänkte inte på att vågen skulle komma :)

2008-06-15 @ 23:16:50
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback