Till de goda nyheterna..jag tog en löprunda idag igen..

Borde väl egentligen plottrat ner mina invändningar direkt vid matchstart, men att starta Elmander på mittfältet är så fel...han var inte bra mot Spanien heller..han är ingen yttermittfältare..

Annars måste jag säga att ryssarna imponerade grymt mycket på mig och fotbollsmässigt tror jag att lördagens kvartsfinal kan bli riktigt roligt...det kommer blåsa som fan åt alla håll..känslomässigt inte lika spännande, men som fotbollsgodis betraktat har den möjligheten att bli EMs bästa match..

För övrigt får väl hela mittfältet se till att snabbt lägga sig i ett varmt bad, dricka honungsvatten och knapra C-vitamin...de hade behövt halsdukar därute så som det blev förbiblåsta...inte kul att vara förkyld över midsommar...

Förra löprundan sprang jag i totalt 28 minuter...idag 31 minuter..det går fortfarande framåt..nästa löprunda blir under helgen...jag tänker ju vara bror duktig och inte ligga bakfull i två dagar efter midsommar...så här nu innan ångrar jag mig nästan, men det finns inte tid att bege sig någonstans redan på torsdag, det finns inte pengar att bege sig någonstans eller köpa alkohol och kvartsfinalerna börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback