Tur att huvudet sitter fast...

Vi klev av bussen i Skarpnäck, det gick ett par sekunder sen...
- Pappa, mitt hårband..

Bussen började åka, sprang med två IKEA-kassar i händerna och försökte få den att stanna, lyckades, släppte påsarna och sa något osammanhängande till chauffören, sprang in och hämtade hårbandet, tackade ett par, tre-fyra gånger på vägen ut...

Tror inte hon ska få ha något löst på sig mer när hon ska någonstans...min bedömning är att mobilen är borta innan jag går på semester...

Kommentarer
Postat av: Annika

Yeah, skarpnäck mitt ställe =)

Schyst busschauförr, ibland ha rman tur.

Postat av: Jerk

Ditt och Haris :)

Jag såg det på någon bild om picknick du hade på bloggen nyss..kände igen mig :)

2008-06-29 @ 14:43:12
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback