Vad fan gör Martin Hansson i Schweiz??

Innan kvällens match hade jag en teori om att turkarna aldrig får domarna med sig..antagligen pga deras sätt att spela fotboll..filma och fult...i första matchen tyckte jag det var så..ikväll har jag ändrat mig..pissdomaren svalde allt som turkarna filmade till sig idag..sopdomarejävel...

Första halvlek var å andra sidan parodi på fotboll..det blev nästan roligt att se på..men nu är jag sur..givetvis höll jag på Schweiz..givetvis tappar de allt och släpper in två skitmål..skit för att det var skit att släppa in dem..skit för att första ska målisen ta..skit för att de andra tar på en försvarare..

Och skit för att de förlorade..det ska fan till att hålla på ett värdland när de uppenbarligen inte är värda att få spela..

Kuriosa: Schweizaren jag såg på matchen med igår hade en ganska lång utläggning om hur korkad Hakan Yakin är..han kan fan inte ett skit förutom att spela fotboll..hade han varit riktigt bra på fotboll hade han gjort minst två mål ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback