Vilken jävla tid det tog..

..eller det var väl ett litet tag sen nu..men det är över och som en sista del i reningsprocessen ska det rensas i mobilen..

"Vet du Jerker, för att vara en bitter sur ungkarl på söder, så är du så underbar i hur du uttrycker dina känslor.
Tänker på mail och blogg.
Du är i ditt hjärta en sann romantiker, smälter mig som smör. Kärleksfulla kyssar"

17 nov 2007

Konstigt att man faller? Och börjar tro på något stort?
Tyvärr tar då den delen av hjärnan över som aldrig borde få användas, den som ingen tror att de har...ja, ni kärleksfulla tokar där ute vet precis vilken del jag menar...den delen av hjärnan som i kärleksyra börjar skriva limerickar..
Jag ska inte bara hänga ut henne här, det här är som sagt sista delen i reningsprocessen, även jag och mina brister ska hängas ut (och som ni ser nedan mina bröder också tydligen..)

"En stackars Jerker från Söder
Delade ett öde med sina bröder
Ingen av dem kunde få en tjej
Förrän 158,5 cm sa hej
Nu Jerkers hjärta för henne glöder"

22 nov 2007

Är det underligt att det gick åt helvete när jag skickar sådana sms? Lämpligt nog fick hon en depression att skylla på..tror det var limericken som utlöste den..är inte helt säker..hon kanske begrep att det fnulades på patetiska kärleksdikter på kammaren här i Skanstull också...

Nåväl, tack vare fotbolls-EM är jag nu helt ren ifrån henne, det här var det sista..den bitterhet som jag numer andas har längre inget med henne att göra, jag måste helt enkelt hitta något nytt att förbittra mig över (en titt i spegeln kanske?)..det lär bli lätt, förutom melankoli är bitterhet en känsla jag känner mig nära besläktad med..och det är bara 3 veckor kvar tills Bajen spelar hemma igen..då om någon gång lär jag få känna på det igen..Martin dömer säkert..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Jag kan som bekant inget om känslor. Limerick känns ändå modigt om än knepigt. Ett bära eller crasha försök :)

Tur att em har något gott med sig.

Ha en måndag!

Postat av: Jerk

EM är bra på alla sätt..får mig att glömma min brist på liv :)

Limerick är enbart korkat, det är ett steg närmare göteborgs-vitsar...shame on me :)

Ha det!

2008-06-16 @ 09:48:34
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Blue

Naaaw

2008-06-18 @ 00:28:47
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Jerk

nu får du förklara den kommentaren? Det finns inget gulligt i mitt inlägg, bara patetiska ord som aldrig borde skrivas ner..jag ska bli rik istället, då kan jag köpa den kärlek jag vill ha ;)

2008-06-18 @ 09:01:34
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback