2 timmar kvar till alkohol...

Det var ju själve fan..vi förlorade, inget att säga om det, vi spelade mot de som vann serien..men, det var jämnt, det blev bara 5-2 och vi sumpade ett gäng chanser..Captain sumpade en straff, vi hade ett par frilägen som inte blev något..vi spelade bra helt enkelt..

Men det är ändå själve fan..en hel säsong utan att göra mål..idag drog jag en i stolpen, hade en patetisk nick, dåligt skott utifrån och så ett friläge då jag hade sänkt mitt självförtroende så totalt att jag passade istället...suck..

Nåväl, det är väl bara en månad kvar till grussäsongen antar jag...då jävlar ska det göras minst 1 mål..

Och, jag har skickat in betalningen för säsongskortet..jag ser så fram emot april..nu ska jag laga mat och sen fixa till svålen innan det blir lite öl och tipsextra hos Skinndrottningen och Töbin...när vi laddat klart är det dags att fira puman från Ösmo..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Surt med pisk. Men är motståndarna bättre är det lättare att ta.
Ha det gött ikväll!

Postat av: Caroline

Nu skäms jag faktiskt lite... Men jo, jag har ICA kort... PrisXtra kort också.............
Pinsamt värre!

2008-03-08 @ 18:36:05
URL: http://carolinetallberg.blogg.se
Postat av: Annika

Du verkar inte vara den enda som hade svårt att göra mål idag...

2008-03-08 @ 20:23:16
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se
Postat av: Jerk

BB: Det var en god kväll..och idag regnar det så jag har en ursäkt för att slippa lätta från soffan, om bara någon kunde komma förbi med lite mat nu.. :)
Carro: :)
Annika: hur var matcherna? Jag hann inte ut till Stadshagen igår heller..nu får jag skärpa mig lite..

2008-03-09 @ 12:31:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback