Annars? Livet i övrigt?

Jag borde skriva något om utvecklingssamtalet..kanske dyker det upp något längre ner..men just nu gjorde Fabregas mål...
eeh..just det..vad jag skulle skriva var att jag är fed up med förortsligisterna...spräng Akalla, men gör det när städerskan inte är hemma.."Polisen har begärt att stoppa tunnelbanan från Akalla pga blablabla, trafiken förväntas återupptas bludderbludderbludder"..nej, men för guds skull repetera inte precis vad du sa så kanske någon kan uppfatta det hela, låt mig stå och frysa på den här förbannade perrongen i 25 minuter istället...

Suck..inte nog med att jag iom utvecklingssamtalet blev tvungen att jobba till halv åtta för att få iväg en offert (vilket tekniskt sett borde göra att jag har två 2-timmarsgrejer kvar som måste göras imorgon, men det dök upp en till, så nu har jag tre 2-timmarsgrejer som MÅSTE göras imorgon, vilket gör att jag inte hinner uppdatera offertstatistiken som vi har möte om imorgon eftermiddag, ett möte som slutar mitt i innebandyn, så jag kan inte vara med på hela mötet och hela anledningen till denna parantes är att ni ska tycka synd om mig) och sen ska hasta hem för att tvätta...satan förbannade förort...

Nåväl, snart ska jag hämta tvätten och stryka den..så den slipper stå och samla damm innan jag gör det..

Sa jag att jag ska på födelsedagskalas på lördag? Sa jag att jag ska dricka mig berusad för första gången på tio veckor på lördag?

Jaha, det gjorde jag...

Men sa jag att jag ikväll blev bjuden på en till fest hos ytterligare en söt tjej? Nästa helg? Nehej, det har jag inte sagt..jo, Kärrtorp (som jag obsessade över för ganska precis ett år sen) fyller 30 och bjuder på fest..jag har inte tackat ja än..måste kolla med dotras mor först..det är min helg egentligen, men eftersom jag ska ha dotra under påsken kanske det går att ändra? Sen är det en pengafråga också, fast eftersom Bajen verkar fast beslutna om att inte ge mig chansen till att köpa ett säsongskort så har jag nog 2500 över (över är fel ord, jag kanske slipper låna pengar för att få råd med varmvatten..typ..)...och då ska jag på den festen..då kommer det sluta med fest tre helger på raken..blir tufft för levern..

Ett tag funderade jag på vad Kärrtorp tänkte med egentligen..hon kan ju inte ha fest när det är melodifestivalen, sen insåg jag att festen är på fredagen..ack ja, vilken tur jag har...

Jag säger det igen..får jag inget jävla utskick om säsongskorten snart skiter jag i hela säsongen och hoppas att Bajen får Martin eller Martin som domare varje jävla match..då behöver jag inte riskera att missa ett SM-guld pga min bojkott..det skulle Martin eller Martin aldrig tillåta...

Oj, dags att hämta tvätten och sen stryka, blev visst inget om utvecklingssamtalet ändå...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Låter kul med fester. Söta flickor gör inte saken sämre gissar jag.
Ha en bra dag imorgon.

Postat av: Stefan

Du e utmanad

2008-03-05 @ 00:07:48
URL: http://www.sugbloggen.se
Postat av: Jerk

BB: Näe..men två gånger på en vecka, jag är rädd för överdos :)
Stefan: Jag är klar..

2008-03-05 @ 00:49:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback