Det finns bara en..

Jag har ingen som helst känsla för proportioner..den ustökta middagen idag var nog mer menat för minst två personer, men jag drog i mig allt ändå..det tog en halvtimme att äta upp det och sen dess har jag legat på soffan i paltkoma..

Nu är det Barca mot Villareal..gissa vilka jag håller på?

Snart, packa träningsväskan till imorgon och under pausen ut i köket för att diska rent ugnsplåten, så slipper jag iaf den imorgon...

Jag kommer upp i lite drygt 1500 steg idag..starkt jobbat..och eftersom jag var så slö så har jag ingen frukost imorgon heller..antar att jag får överleva på kärlek..

Kommentarer
Postat av: Annika

Gissar att du håller på samma lag som jag...?
Han spelar ju grymt bra och han e redan deras playmaker med en kaptensroll, man blir så stolt!
Men hur är det med korten, han har ju fått 3 gula, nä blir man avstängd? eller har de spelat någon cupmatch?

Postat av: beerbelly

Barcelona förstås?
Ha en bra kväll!

2008-03-09 @ 22:18:42
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Annika: yup, det kan du lita på..fattar inte heller det där med korten, skön assist han gjorde också :)

BB: Ledsen, men ikväll höll jag på Villareal..Eguren spelar ju där :)

2008-03-09 @ 23:18:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback