En lördag på den vilda sidan..

0700: Vaknar till, ser att filmen är slut, slår av dvdn, ligger kvar på soffan..
1010: Vaknar till, slår på Vinterstudion på tvåan, hämtar en filt, lgger kvar på soffan..
1015-1430: Sover, vaknar korta ögonblick, drömmer om vinteridrott, på soffan..
1440: Sändningarna från bandyfinalen har börjat, vaknar till, försöker se om hockeyn visas på kanal 9, borstar tänderna, lägger mig på soffan igen..

1510: finalen är avgjord, fortsätter slötitta i soffan
1650: finalen slut, leker med mig själv, duschar..
1740: Skriver patetiskt inlägg om min dag, sitter i soffan..
1745: Går till Ica för att köpa något drickbart till pizzan jag tänker äta ikväll, ska också köpa grönsaker till morgondagens middag och antagligen något flottigt också..

Resten av kvällen lär gå i soffans tecken den också..sitta och hata svenska folket som röstar på Christer..flotta lite och säkert lite självömkan för att jag sitter själv..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Låter som en skön dag annars :)
Pizza får det bli.
Ha en bra kväll!

Postat av: Jerk

Pizzan var underbar, men jag är lite orolig över min hälsa som fortfarande har chips kvar.. :)

2008-03-15 @ 23:10:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback