En tocken helgagenda

Fredag:
Jobba klart, åka hem till ön, köpa snus, stressa som satan samtidigt som jag lyssnar på hästpojken. Sen ut till förorten och 30-årsfest för Kärrtorp.
Lördag:
Fylleblogga på natten och somna på soffan, framåt lunchtid ligga i soffan och konsumera sport, försöka ta mig till Ica iaf för att komma upp i fler än 1700 steg som i söndags. På kvällen, sitta ensam i soffan och kolla på schlager, förbanna att Christer Sjögren vinner och idiotförklara svenskarna..
Söndag:
Träning, antingen riktigt tidigt eller på eftermiddagen, tvätta, ångesta lite över att det snart börjar en ny arbetsvecka..

Ovanligt välfyllt..lördagen ser jag fram emot..lätt bakfylleångest och bandyfinal på tv, synd att det bara är bönder som spelar *muttermutter*..om 4 timmar räknar jag med att ha börjat fylla kroppen med pinsamhetselixir..

Kommentarer
Postat av: Miss UD

Agendor är bra. God jaktlycka ikväll ;-)

2008-03-14 @ 15:21:11
Postat av: Jerk

Äh..alla är gravida, det finns inga att jag längre..jag får vänta i två år och vara med när tomtebolyckorna spricker..eller göra allvar med mina planer om att häcka utanför gymnasieskolor.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback