Ett med snön...

När Erik
Norrlänning skulle åka Vasaloppet var jag heltaggad, jag satt där med google maps uppe, hade beställt både SMS och MMS från Vasaloppet..så besvikelsen var givetvis total när han fastnade i repet knappt halvvägs av loppet...

Trodde iaf att jag sparat 30 kronor eftersom jag inte skulle få något MMS på hans målgång nu, men icke då...några dagar efter Vasaloppet pep mobilen till...halv två på natten..när jag precis höll på att somna..efter att ha surat över att få ett så sent sms/mms av någon i en halvtimme klev jag till slut upp...det här var jag fick på mobilen..

Skåda..Erik Norrlännings målgång i 2008 års Vasalopp...



Antar att han spurtade så snabbt att inte kameran hann fånga honom? Eller så kanske jag inte ska vara överraskad...snåla Siljansbor borde jag vara van vid vid den här åldern..det är väl gasen som gör det antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback