Fan...

..det sköljde över mig igen...

Vetskapen om att jag aldrig kommer hitta någon som älskar mig, som jag älskar..kuken, den här söndagen var ganska bra nyss...nu kommer den avslutas i sorgens tecken, med tårar i ögonen..

Ska det vara så svårt att släppa det där? Inget har hänt..ingen kan betyda så mycket? Ingen har någonsin velat det...varför? Varför plågar det mig så??

Ålder: 33
Senaste förhållande: ?? -96?

Så, fatta någon gång, du är dömd till ett liv i ensamhet, gör något vettigt av det, gräv inte ner dig över att någon raderat dina kommentarer..gräv inte ner dig över saker du inte rår för, gräv inte ner dig över att hon ljög när hon påstod att hennes hjärta öppnades...gräv inte ner dig över att du gick på en nit för att du öppnade ditt hjärta..

Sånt är livet, bättre människor än dig har gått på nitar, har misslyckats..har drabbats av olycklig kärlek..varför skulle det inte drabba dig? Du har ju inget att tillföra någonstans..din roll i livet är att laga mat som din dotter tycker om..nöj dig med det, det är vad ditt liv är..det och att sitta på Söderstadion och önska att domaren drabbas av cancer medan Bajens senaste forwardsförvärv missar sin sjuttiotredje chans den matchen..

Du kommer aldrig bli rik, du kommer aldrig att få någon status och du kommer definitivt inte få en vinnande personlighet.
Du är en förlorare, du är född till det...tror du att bara för att du helt plötsligt vid 33 års ålder börjar bry dig och vilja träffa någon att du ska få det? Du har lajat omkring ett helt jävla liv utan något som helst mål..tror du att du direkt kommer uppnå ett mål bara för att du vill det?

En sak till..man måste jobba för kärleken? Varför? Antingen finns den där eller så finns den inte där..är man inte redo, står man inte där med öppet hjärta, finns det ingen tillit från början så kommer det heller aldrig finnas någon kärlek..det är ett val...väljer man att gå in i något med misstänksamhet och stängt hjärta så har man misslyckats från början..

Det är inte jag som öppnat mitt hjärta som behöver göra något, det är den andra som misslyckats från början..det är den andra som skulle gett fan i att kontakta mig när hon ändå inte var redo..

Så, varför gråter jag då?

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Trist. Tror det ordnar sig ändå. Brukar kännas sådär för många har jag hört.
Inte illa att ha en dotter heller.
Ha det!

Postat av: Andréas

Tjena mannen!

Klart att du inte kommer att vara ensam för resten av livet. Det fungerar inte så, även om du tror det just nu.

Du kommer dock aldrig att träffa någon om du har just den inställningen. Det är ju därför tjejer flockas kring killar som har förlovningsringar. Dom känner av vibbarna av ringen. Det är bara att bete dig likadant, så kommer det att lösa sig.

Ryck upp dig lite!

Kram

2008-03-03 @ 00:22:47
URL: http://andreask.blogg.se
Postat av: Blå

Kram på dig

2008-03-03 @ 08:10:31
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: det löser sig

Men du med ett sånt vackert grön vitt hjärta som ditt så kommer du sälvklart hitta någon.Du som inbiten hammarbyare vet att man inte ska ge upp även om man ligger sist i tabellen.
lycka till

2008-03-03 @ 08:12:46
Postat av: Miss UD

Förstår att det känns skit. Har upplevt samma sak själv. Det är en ond spiral men på något sätt måste du få den att vända...

2008-03-03 @ 11:07:04
Postat av: Jerk

BB: Jo, det ordnar sig, fick en liten söndagsdepression bara tror jag..dotra var helt underbar i helgen, så henne har jag ju :)
Andreás: Nja, jag vet inte fram tills nyss var jag ändå ganska nöjd med att inte träffa någon, jag tror inte jag kommer göra det..jag tror mer på att skaffa hund..
Blå: Tack
Bajare: Skit i tabellen, Bajen e bäst ändå..jag gav upp för länge sedan, jag glömmer bara bort det ibland och börjar hoppas..
Miss UD: Jag hade i princip tagit mig ur den, men fick en släng till igår, så det ordnar sig..det har det alltid gjort.. :)

2008-03-03 @ 11:38:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Raggoparden

Hundtricket! Jag det borde ju fungera. Skaffa en liiten som kan sitta under skrivbordet på dagarna, bara.
Fö har du ju redan svarat via kommentatorssvaren ovan på alla tänkbara "ryckupdej-kommentarer". Så såna låter jag bli.

2008-03-05 @ 14:44:01
URL: http://raggoparden.se
Postat av: Jerk

Mja, hundtricket kanske fungerar men då får man väl ytterligare en som måste motioneras? ;)
Humöret är väl bättre nu..enbart jobbfrustrerat..känns ju eeh..bättre :)

2008-03-05 @ 14:52:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback