Illa dold mansgrisighet...

Ed Norton..den killen kan få mig att skaffa bockskägg igen..

Annars talade städerskan om hur hon fått så stora vadmuskler av att träna..jag bad om bevis (nej, jag gjorde inte det..liiite hyfs har jag)...hon sa också att män ska ha lite mage...jo, lite är väl okej sa jag, men jag har mycket..därför ska jag träna nu..

Apropå vadmuskler..alla verkar ha bestämt att Mat-Tina har fått så snygga ben nu när hon dansat i några veckor..jag var tvungen att kolla upp det och ärligt talat, jag förstår det inte..det är ju bara ett par benknotor med lite hud över..tandpetare..jag finner inte det snyggt..då tror jag städerskan har snyggare ben..

Det ska vara lite muskler..sporttjejer har klart snyggast ben..

Kommentarer
Postat av: Miss UD

Lite muskler men inte för mycket.....

2008-03-04 @ 11:22:23
Postat av: Jerk

För mycket muskler är ju alltid fel (hoppas jag), men ingenting är inte heller bra, så..

Postat av: Spader Madame

När jag var liten var målet att få lika snygga ben som konståkerskor...de måste väl vara snyggast, eller...

2008-03-04 @ 22:17:13
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

hmm..ja, de har oftast skitsnygga ben..kanske därför jag brukar följa konståkning :)

2008-03-04 @ 22:24:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback