Inatt jag drömde..

Skum dröm inatt...jag lirade vänsterback..fotboll...och det måste varit för Bajen för Sulan var mittback och Tony var coach..

Helskum, i pausen drog jag och Sulan till mitt föräldrahem av någon anledning, när vi skulle åka tillbaks i min BMW..tror det var 7-serien...gick det inte för ett par djur hade trasslat in sig i bilen och det var blod överallt (fråga mig inte hur..tror det var rådjur iaf)..Sulan satt kolugn i bilen och sa att jag fick fixa det här..
Det slutade med att vi gick längs riksvägen och jag desperat försökte få Sulan att ge mig Tonys mobilnr så jag kunde ringa och förklara varför vi var sena till andra halvlek, medan Sulan mest gick omkring och var cool...till slut vaknade jag upp..då var klockan halv fyra..

Man ska nog inte ligga och oroa sig över att säsongskortet inte kommit när man gått och lagt sig..

Givetvis var jag kapten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback