Jag vill hem..

Satan vilken måndag..försov mig lite som vanligt..sitter nu i stolen och håller på att somna..jag orkar inte anstränga mig en sekund utan att ögonlocken faller ihop..

Det enda som inte får mig att rasa ihop helt och hållet är mantrat snarthelgsnarthelg..jag har ju begåvats med ett hus i norra Dalarna och eftersom jag är en alltför lågt stående varelse för att inneha tjänstebil eller ha råd med en egen så återstår tåg för att ta mig dit och eftersom vi pratar jättelång resa tydligen måste jag åka senast kvart i tolv på skärtorsdagen för att vara framme samma dygn..med andra ord..jag får offra en semesterdag för att ta mig upp till skogen...det är jobbigt..

Men just nu känns det som en räddning..bara 2,5 dag kvar till helg..det känns bra..känns bara som att det är 2,5 dag för mycket..jag vill bli mångmiljonär nu, så jag slipper kliva upp på morgonen, så jag kan olda min slackerhet på allvar, så jag kan köpa mig kärlek..

Den som säger att pengar inte kan köpa lycka har aldrig varit fattig..eller måndagstrött..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Vet inte om man blir lycklig av att vara rik men skulle bra gärna testa :)
Ha en bra kväll!

Postat av: Jerk

Jag är övertygad om det :)

2008-03-17 @ 23:35:38
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback