Lucky Star..

När Veronica Larsson gjorde en dubbelräddning på en straff fick jag gåshud på armarna..så underbart skönt..Bajens handbollsdamer slog Västerås och kan, om de tar poäng mot Skånela, få chansen att kvala sig kvar i elitserien..det bygger iofs på att inte Spåret vinner sin sista match också..å andra sidan, vid vinst är det garanterat kval, då åker Skånela ur eller kvalar beroende på hur Spåret spelar...

Det var bara min andra match på handbollen, men här verkar jag ha hittat den passion som jag så ofta saknar hos damidrotten annars..svordomar och allt sånt..gör mig lycklig..jag kommer nog fortsätta följa damerna..

Annars har söndagen mest varit en ångestförlängning från lördagen..slö, slöare, Jerker..har iaf tvättat och strukit..och fixat matdosor, så luncherna är fixade den här veckan, men jag hade tänkt städat också..nu får vi se när det kommer hända..kanske i april?

Just det, jag har diskat också..helt värdelös har jag inte varit..

Just nu, Basket på tvn och bränna av Hästpojken och Hello Saferide, så jag får lite ny musik till mp3:an...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Låter ju riktigt aktivt. Ha det fortsatt gött.

Postat av: Stefan

*pling*

2008-03-16 @ 23:47:21
URL: http://www.sugbloggen.se
Postat av: Jerk

BB: Jodå, inser bara att jag nästan missat halva basketmatchen när jag läst bloggar..
Steffo: Tack så mycket :)

2008-03-17 @ 00:04:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback