Oneliners jag vill använda..

Hon brände alla broar, jag bombar landet..

Kärlek är ungefär som HTML, först fattar man ingenting, sen när man tror att man fått ett hum om det hela är man och petar lite i koden och efter det är allt förstört..

Jaha, det blev bara två..nåväl...jag vill iaf använda mig av dem..
Varje gång jag kommer på något som i mitt huvud är dräpande får jag aldrig tillfälle att använda det..så därför plågar jag min blogg med dem istället (någon nytta ska jag ha av den ändå..)..

Kommentarer
Postat av: Tom

Vad är det för otrevligt citat där uppe? På riktigt?

2008-03-03 @ 22:53:20
Postat av: Annika

=/, de är iallafall bättre än vissa andra lag, de har ju snygga bokstäver även om de uttalar Hif lite lustigt, min pappa var helsingborgare men mamma omvände honom ^^ farfar är fortfarande sorgsen över det och är helt övertygad om att pappa egentligen håller på helsingborg

Postat av: Jerk

Tom: yup, någon som läst lite i bloggen och inte var nöjd med innehållet eller skribenten :)
Annika, mja..jag vet inte, men morbror hade iaf ett par Adidas Orvar Bergmark från tiden han spelade..med oranga ränder..de var skitsnygga :)

2008-03-03 @ 23:29:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback