Small penis, small world..

Världen är för liten..imorse..efter att jag snoozat i 1,5 timme ungefär..lyckades jag äntligen bege mig mot jobbet..i mp3:an "Ingen soldat", perfekt för att inte stressa...
På tuben ser jag en gammal klasskamrat..liten värld..fast eftersom jag är jag smög jag mig bara längre in i vagnen för att slippa prata med någon så tidigt på morgonen..

Ikväll efter att ha jobbat järnet till kvart i åtta..vilket egentligen är poänglöst eftersom flextiden slutar halv sju..
På tuben, försöker lösa Sudokut i City..helt plötsligt kommer en tjock tjej fram till mig..
- Men, tjena!!!
-  Vad tjock du blivit? (jag är en riktig smooth-talker när jag sätter den sidan till..)
Linkan, en fd kollega dyker upp..och hon är fan tjock..hon ska föda veckan efter påsk..så roligt att träffa henne igen, om så bara för tre stationer...hon finns på en bild i den här bloggen under rubriken den perfekta kvinnan (eller om det var drömtjejen..kommer inte ihåg)..hon poserar under min Bajen-flagga i min Bajen-mössa...sånt är kärlek..

Vad jag skulle säga var nog egentligen om hur liten världen verkligen är..undrar vart man måste flytta för att komma undan?

Lustigt är att hade jag haft pengar hade jag inte träffat henne ikväll..då hade jag träffat två andra ex-kollegor över en bit mat, men jag hade inte råd den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback