smygfluktning..

Smiter in mellan ölen för en snabbis..sitter hos storebror och har precis kllat hur matchen gick i xperteleven igår och kört en match i Sport quiz..

Oavgjort i båda...hur tråkig kan man vara..nu ska ölen flöda ikväll...jag ska dricka öl hos Jesus...

Jo, jag ska alltså till fd församlingshemmet här i byn på pubafton..det finns fortfarande en gigantisk väggmålning på the Christ här...jag älskar det..jag, Jesus och alkohol..du ser Vonsan..jag har kontakt med herren på mitt eget sätt..

Det kanske är talande för byn att nykterhetslogens hus är fallfärdigt och har varit så så länge som jag minns (jag är gammal nu..det är med andra ord en väldigt lång tid..)..

På tåget norrut såg jag en otroligt vacker tös...hon skulle till Falun för vidare transport till Sälen (ja, jag tjuvlyssnade, som om ni inte gör det?)...såg ut att ha jättefin kropp..efter en timmes pendlande mellan senaste numret av offside och fånstirrande på henne insåg jag det..hon var kort, 08-dialekt och mörkhårig...hon var en 10 år yngre kopia av 158.5 cm...jag har bra smak på kvinnor tydligen..det var iaf något så vackert/mysigt/annat fint ord som slutar på -igt med hur hon satt i sätet..drog upp benen, klättrade på sätet när hon skulle upp på ett sätt som fick mig att bli förälskad..

Om jag pratade med henne? Är du galen??
Vi delade iaf ett leende en kort sekund och lite snabb ögonkontakt..när hon lämnade lite grejer på sätet bredvid mitt medan hon fixade ihop något på sitt säte..precis som jag alltid trott att kärlek var för mig..snabb ögonkontakt, ett leende och sen är det slut...

Om ni hittar något mer deprimerande att läsa denna helg säg till, då får jag skärpa mig...

Nu ska jag iaf supa skallen i bitar..imorgon är jag barnvakt till min egen dotter (humor, det kallas humor)...

Kommentarer
Postat av: karren

Det låter riktigt förståndigt

2008-03-22 @ 13:41:53
Postat av: beerbelly

Öl hos och med jesus låter spännande. Kul med snygg tjej på tåget med. Resan blir ju så mycket roligare :-)
Hoppas festandet och ledigheten varit bra och fortsätter så!

Postat av: tk

Då blir det väl att sätta in en annons i blickar.se.;)

2008-03-24 @ 02:17:57
Postat av: Cliff Hanger

Precis, sätt in en annons på blickar.se!

2008-03-24 @ 12:25:09
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Jerk

karren: kändes förståndigt också..den kvällen :)
BB: jodå, helt okej ledighet..väl kort bara..
tk, CLiffy: vad fan är blickar.se?
Jaha, nu har jag varit in där..tror inte jag sätter in något där..kan jag lika gärna skicka in ett "City-sms" :)

2008-03-24 @ 20:21:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback