Snö, snö, gnistrande snö..

Det bidde ingen fylleblogg inatt..när jag kom hem kl.4 hade webblogg redan gått och lagt sig..synd, jag har för mig att jag hade fyra inlägg i huvudet som skulle ut, istället blev det att steka en hamburgare och titta på Dogma..en film som jag i gårdagens berusning höll för världens bästa..

När jag sedan vaknade på soffan kl.8 imorse var den slut..jag reste på mig, hämtade en filt och somnade om igen..

Undrar vad inläggen skulle handla om? Något måste ha varit om festen, jag är ganska säker på att jag hade ett "hata SL-"inlägg på gång också...just ja, det var något om hur jag skäms att vara en del av ett släkte som gör att vackra, självständiga kvinnor inte längre törs bli förälskade av rädsla för att råka ut för en psykopat...

Jerker, kvinnornas förkämpe liksom..iaf hemma i soffan kl.4 på söndagsmorgon..jag är säkert bitter istället innan dagen är slut..mitt största problem just nu är frukost..jag har ställt in mig på Donken, men vill inte gå ut i regnet..Blingbling, kan inte du? ;)

Ikväll blir det en ypperlig singelmiddag med blodig älgbiff och potatisklyftor..så jävla gott känner jag att det kommer bli att det redan vattnas i munnen på mig..det kommer bli en sån middag att om dotra hade varit här hade hon återigen tyckt att jag borde öppna restaurang..

Men nu, soffan, lite självömkande för att jag inte orkar gå till Donken i regnet och slalom på tvn..

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Har väl nyktrar till sen i fredags nu och bortsett från att bowlinghallen hade spontanhöjt priset på öl till 250:- st pga kriget i irak som tydligen inverkar negativt på ölbuskens tillväxt, var det hela en trevlig kväll. Känner ingen ångest alls över att inte kunna läsa din blogg i veckan utan är rätt nöjd med det. Tjabo ska få en lillebror btw om du inte hört :)

2008-03-09 @ 13:16:03
Postat av: Jerk

Vänta nu, vem är Tjabo?
Varför kommer du inte kunna läsa bloggen?
Du ska förresten packa en kasse med älgkött och ta upp till Sörsjön till påsk..

Postat av: Jerk

Nu vaknade jag, jag var inne på en människa, inte hunden, eftersom alla verkar vara gravida just nu..
Men, rent tekniskt är det väl ingen lillebror?

2008-03-09 @ 13:22:04
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: beerbelly

Intressant men hur var festen?
Ha det gött idag!

2008-03-09 @ 15:28:49
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Festen var bra, Puman var lika vacker som alltid, Skinndrottningen gravid, maten god och ölen tog slut :)
Idag har varit en riktig soffdag, jag får slita för att komma upp i 1000 steg :)

2008-03-09 @ 18:59:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blingbling

Nu läste jag detta inlägg lite väl sent. Gud så synd, för jag hade nämligen hur mycket frulle som helst hemma ju. T.o.m c-vitamin i form av kiwi och grape.

Förresten, serverar Agnes Skafferi frulle numera? Vi får ta brunch där nån passande lördag eller söndag. När vi är i fas :)

2008-03-09 @ 22:29:37
Postat av: Jerk

Typiskt, min frukost och lunch blev lite mintkrokant och ett glas juice..tänkte inte på Agnes..hur kunde jag glömma henne..nåväl, plånboken var iaf nöjd med mitt val att stanna i soffan :)
Vi får det (även om jag aldrig är i fas med vackra kvinnor vad det verkar), och nästa gång får du komma hit och hjälpa till att äta upp middagen, det blev lite väl mycket för en person den här gången :)

2008-03-09 @ 23:16:44
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback