- Du är ju vit, det blir inget för dig!

Efter tredje ölen var Mini till slut övertygad om att jag inte hade vit månad...

Sen grillades det...och åts och dracks och beslutades...nu börjar övertalandet om att få  ledigt i september..det kan bli Oslo i år igen...det handlar bara om att få barnledigt...typ

Kanske EM uppe i Övik också...där handlar det också om barnledigt..och om pengar...

Inlägget inatt pekar nog mest på att jag inte kunde skriva något mer...har en svag känsla av att det var grymt svårt att få ihop ett ord...nåväl...

Nu borde jag ha fått ihop dotras dator men den ligger fortfarande i ett hörn på golvet och jag har inte gjort något åt den....

Jag borde också ha strukit klart efter att ha tvättat tidigare idag, men efter att ha vaknat halv tio på soffan med snus i hela käften gick jag och la mig på sängen..ovanpå täcket..fullt påklädd..sov till elva...tänkte att jag säkert bara sover i 45 minuter till..jo, säkert...vaknade kvart över ett och tvättiden var väck...huvudvärken nästan...

Nu? Funderar på om jag ska tvättiden kl tolv inatt eller den kl. sex imorgon bitti...gissningsvis kommer jag inte kunna somna före tolv, så det kan vara värt att tvätta då...imorgon bitti är jag ytterst tveksam till...

Nästa fråga är om jag ska orka laga mat eller om det blir pizza? Har tagit upp älgfärs, tänkte att jag igår skulle lagat till Lasagne...det har jag strukit..orka liksom...vi säger så här..om älgfärsen fortfarande är okej steker jag upp den och äter den så..med makaroner till då...det får räcka som matlagning ikväll...

Måste nog ändå handla frukost till imorgon..fan..det regnar väl ute?

Det är antagligen mest synd om mig i hela världen just nu...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Nej det låter inte som det är mest synd om dig just nu.
Klart färsen är ok, vart la du den egentligen?
Ha en bra kväll!

Postat av: Jerk

Va fan säger du?? ;) Klart det är mest synd om mig :)
Det här var det tredje paketet med älgfärs jag tagit upp som luktat skunk..förut har jag testat att äta ändå och blivit skum i magen..den här gången får det vara..jag får antagligen prygla mor för att hon låtit färsen bli dålig i höstas..

2008-05-18 @ 19:44:50
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback