- Du får fan inte henne på midsommar..

Dotras mor ringde nyss..hon ville kolla helger, datum och såna grejer när jag ska ha dotra..
Jag får inte ha henne på midsommar...det är egentligen min helg, men vi har en deal som går tillbaks nästan till förra årtusendet som säger att påsk är min helg och midsommar hennes..jul och nyår alternerar vi..

Det är bara en vecka kvar i slutet av juli nu, men den har vi tänkt att skicka på mormor och farmor..om det nu är så kul med barnbarn får de visa det..

Övriga viktiga datum..vecka 33 går jag och dotra på Söderstadion, jag laddar upp med allsvensk fotboll dagen innan jag ska bryta Midnattsloppet..känns bra..

Det passar faktiskt mig utmärkt..så, nu är jag ledig på midsommar, ni är fria att bjuda in mig på kalas..tänk bara på att ha en tv i närheten eftersom det spelas kvartsfinal i fotbolls-EM kl.20:45 på aftonen..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Aha bra att du har koll. Det blir inget firande annat än fotboll i år alltså. Gött.

Postat av: Jerk

Så har det varit i ett par år nu..för två år sedan var det fotbolls-vm, ifjol gav jag mig ut till Råsunda på midsommarsdagen och såg Bajen spela mot Klaksvik..vi var 1611 i publiken..jag ser midsommar som en extra dag ledigt numer..Gött!! :)

2008-05-28 @ 23:38:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback