80 timmar kvar till nästa fylla...

Idag kom jag in halv tio...jag kunde inte somna igår kväll...jag låg och tänkte på jobbet och vad jag inte hann med för något..det är ju lysande..anledningen till att jag kommer in precis i tid till jobbet är jobbet...

Det känns ganska uppenbart att det kommer barka åt helvete om det här fortsätter, vi får se vad jag kan göra åt det..

En idé är att tömma outlooken, sen får de som vill mig något påminna mig...det känns väldigt lockande, men är inte särskilt lyckat tror jag..det ökar väl bara chansen för att jag får tömma hela skrivbordet...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Lika bra att ha en deadline? Har du inte hunnit med det på tre dagar tex så rätt i skräpet med mailet.
Lycka till :)

Postat av: Jerk

Det vore lockande att göra så, men jag är inte lika övertygad om att mina kollegor håller med mig :)

2008-05-27 @ 17:35:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback