90 minuter kvar..

..inboxen har inte riktigt nått 100 än, men på måndagmorgon kommer den garanterat vara där..det känns tryggt..tryggt att veta att man har mer jobb än det finns tid i maj redan nu..

Nåväl, eftersom jag är en sån superduperarbetare får jag väl fix det på något sätt (kanske det klassiska och glömma bort det..jag hoppas verkligen jag kan glömma det under helgen och bara vara närvarande med dotra (läs: ligga på sängen och halvsova medan hon ser på tv))...

Har fortfarande inte bestämt middag för kvällen..eller skrivit inköpslista..satan, det måste jag göra..annars kommer jag glömma något..garanterat..

Nej, vi ska vara ute...jag lovar...gissningsvis blir det fotboll i Blecktornsparken eller något liknande..

Nu ska jag skriva upp mjölk, bröd, skinka och sen den diffusa noteringen "kvällsmat" på en post it-lapp..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

kvällsmat borde du nästan komma ihåg utan att notera :)
Hoppas ni får en bra helg!

Postat av: Jerk

fast frågan är vad för kvällsmat..jag har inte kunnat bestämma mig för det än..
Bra helg på dig med!!

2008-05-09 @ 14:14:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback