Att världen ville mig ont märkte jag redan i tisdags..

- Va fan här är det ju helt torrt!!! Vi sa det samtidigt..jag och taxichauffören, när vi kom till Upplands Väsby...

Det var det inte i Kista..där regnade det..vilket vi handfast märkte strax efter rödljuset på ut på Kymlingelänken..där vi kraschade in i baksidan på en annan bil...bra början..där satt jag och tittade på mitt jobb..ja, på mitt jobb..eller utsidan av det iaf och hade samtidigt ena ögat lite på chauffören som diskuterade med föraren framför..

Efter att de skrivit lite papper om kraschen kunde vi åka vidare..

Om jag var orolig över att komma sent till flyget? Nope, jag har en onaturlig böjelse och är alltid i god tid när jag ska flyga..till skillnad mot resten av tiden jag spenderar på jorden..

Kommentarer
Postat av: ema

Jag är precis likadan när det gäller tider *skrattar

Postat av: Jerk

Jag är alltså inte ensam? Skönt :)

2008-05-26 @ 22:55:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback