Buuuhuuuhuu...

Med tårar i ögonen kunde jag konstatera att det inte bev någon Jennie ikväll..det blev en Johan..sicket nerköp..besvikelsen var total när jag satt där och försökte ställa in den nya spinningcykeln..trodde man siktade på förbättringar när man skaffade nya??

Nåja, jag blev väl svettig iaf och min gubbsjuka hjärna fick lite godis i form av två alldeles för unga tjejer...efteråt tittade jag lite på när den blonda controllern försökte spöa upp sin fästman..det var boxercise...tror jag ska klämma henne på axlarna lite imorgon..hon såg riktigt trött ut..

Nu ska jag kanske packa lite till morgondagen..sommarfesten är någonstans norr om stan..HR har ritat kartor samt gjort en rebus så vi ska hitta dit..sen är det kajak i två timmar (återigen..hur tänkte jag? Kajak två timmar eller en halvtimmes massage..näe men, kajak verkar trevligt..)....vi på golvet tror att allt detta ingår i någon djävulsk plan av ledningsgruppen..de vill helt enkelt skära ner på personalen..och räknar kallt med att några försvinner i de djupa skogarna norr om tullarna, några lär drunkna under kajakturen (vi är ju 08:or för guds skull)..sen brukar en och annan duka under för spriten senare på kvällen..

Mejlflörten började med att tyskan ville att jag skulle lägga in ett transferpris..
- Anything for you, svarade jag
- Du är den Bästa, kom det snart
- Danke, aber du sind doch die Best..blev mitt genmäle..lite tyska kan jag, men jag fick sagt slå i ordboken ändå..
- Äntligen någon som upptäckt det, blev hennes sista svar..eller om det var på engelska, vet inte så noga..hon läser ju svenska, så det kan ha varit det...hon förstår de flesta på kontoret när de pratar svenska..jag är undantaget..jag ser det som att hon förlorar sig i mina vackra ögon och glömmer att koncentrera sig på att lyssna vad jag säger (hybris..alltid på torsdag)..

Vi ska sova över dit vi ska..vart nu vi ska då..enligt GM Ass borde det vara ett bra ställe..med tanke på priserna..

Apropå inget..jävla skitspel xpert eleven är..jag har tokdominerat i de tre första matcherna den här säsongen och har två poäng..idag var bollinnehavet 64-36 i min favör..chanserna var 9-1..matchen slutade 0-0, min storstjärna brände en straff för andra matchen i rad..någon jävel har lagt in en bugg mot SS Lima..det är uppenbart..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Ser det helt sjukt ut om man är medlem i något gym men bara långsamt går igenom ibland? Inte tränar något allstå..
Tyskan är ju helt given ikväll då?
Tyskt rå hångel vad kan gå fel...
Hehe ja nedskärningar ja. Kolla så inte kajaken läcker.
Ha det sjukt kul!

Postat av: Jerk

Nja, jag tror det funkar..det är ungefär så min styrketräning ser ut :)
Yup, givet att jag är där och gör bort mig tror jag..nåväl, med alkohol innanför västen och en hel helg på mig finns det stor chans att det är glömt (hos mig iaf) på måndag..

2008-05-30 @ 09:11:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback