Det är en ny svit...

..visserligen så kommer jag in en kvart tidigare för varje dag som går, men lik förbannat envisas jag med att komma in för sent varje morgon..kl.10 idag..ganska okej med tanke på att jag somnade någon gång efter två i natt..nu är jag i det stadiet igen att jag inte kan somna..väntade ändå till halv ett innan jag gick och la mig, för att var riktigt trött..det funkade ju skitbra...ikväll tänker jag blåsa ur hjärnan med en .357 Magnum..fast jag lär väl ligga vaken och fundera över världen ändå...

Nu hade det inte varit så sent om det inte varit för det..jag var nästan 10 minuter sen från början..det kan gå att komma ikapp om man har en ultimat morgon...

Det kändes bra ett tag..in i duschen..ut ur den..det var när jag öppnade dörren till klädkammaren som morgonen gick åt helvete..då ser jag att madrassen dotra brukar sova på rasat ner från hyllan längst upp..försöker få upp den igen, lyckas..men bara tillfälligt..snart rasar den ner igen och med sig i fallet tar den en plastlåda fylld med spik, nålar och häftstift..allt ut på golvet..förbannar världen för att jag vaknade idag, tar på mig lite kläder och börjar sedan plocka..grattis, där gick det en kvart...på väg till tuben kommer jag på att jag måste köpa nytt 30-dagarskort också, ytterligare någon minut åt helvete..

Så, idag är världen emot mig..idag också kanske jag borde skriva..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Håller med världen är svart som vanligt idag.
Trist av hvte. Hoppas du får en bättre kväll om det nu är möjligt. Tveksamt.

Postat av: Jerk

Jo, kvällen blir nog mycket bättre..jag ska ju förnedra mig på en grusplan ikväll :)

2008-05-07 @ 13:47:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Åsa

Spik, nålar och annan småskit har man i lådor med lock! Sa nån jävla snusförnuftig människa till mig när jag gjorde samma misstag...
Ser du några bra lådor med lock, tipsa mig... Har inte hittat några som passar. ;-)

2008-05-07 @ 23:07:40
URL: http://vindvirvel.blogg.se
Postat av: Jerk

hmm..undrar om jag har något lock till den lådan..så här i efterhand verkar det vara en bra idé..just då var jag snarare på väg att lägga mig igen, men eftersom jag redan duschat var det lika bra att gå till jobbet..

2008-05-07 @ 23:14:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback