Det börjar närma sig..snart är helgen här..

Städerskan undrade vad det var med mig när jag dunkade näven i tangentbordet, slängde svordomar omkring mig och var allmänt grinig..
Excel, det är bara excel...

Fast jag löste det iaf, så jag är lite gladare nu..eller mindre sur kanske..det börjar bli dags för hemgång..som den siste på kontoret nu igen..jag blir verkligen ensam på kontoret när chefen är ledig...

Städerskan har förresten lärt sig mitt namn nu..varje kväll säger hon "Hejdå Jerker"...det är för sött...

Vi hade ett barn på kontoret en vända idag...helt plötsligt börjar jag förstå varför H knarkar huvudvärkstabletter, hon var mer vild än tam den lilla tösen..men hon kunde säga tack iaf..en vända kom hon och satt sig vid mig..
- Jag får inte röra vid den där, för då bränner jag mig..sa hon och pekade på lampan..

Barn är roliga ibland..

Nej, dags att dra sig..skippar att lämna in deklarationen idag också..det är för risigt väder..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fattar inte ens varför du redan nu funderar på att lämna in deklarationen? Den ska väl inte vara inne förrän på måndag? ;-)

Postat av: Jerk

Det är sant..inlämnandet kommer nog att bli med ca 3 timmars marginal vad det verkar..måste ju träna efter jobbet och och och.. :)

2008-05-03 @ 00:12:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback