För övrigt så har jag aldrig varit med om en så underbar skithelg..

För att få det ur systemet...Rysslands låt påminde mig om en svettig tryckare på ett mellanstadiedisco i en skolmatsal..fast sämre..låten var så tråkig att jag framstår som den mest karismatiske mannen på jorden i jämförelse, men när det sitter en världsdel med medelålders tanter som börjar kråma sig så fort det kommer en lättklädd kille i övre tonåren så är det solklart att Ryssland vann...jag börjar tro att det inte är barn som har sämst smak i världen..det är nog medelålders, gumsjuka tanter...

Annars handlar livet mest om besvikelser, leda, underbart väder, underbar mat, självmordstankar och just nu ett kärt återseende av Sverige-Bulgarien från EM 2000...

Det finns så mycket som jag tänkt skriva, men hela dagen har jag fått ångest bara av att titta på datorn..snart tänker jag kolla om jag blev lottomiljonär eller inte..antagligen det senare och jag kan gnälla obehindrat en vecka till..

Jag har tänkt skriva om medelålders kvinnor som är rädda för kärlek, hur alla innerst inne egentligen är moderater, om hur jag verkligen älskade att vara i Schweiz, den eviga följetongen om att jag aldrig kommer träffa någon eftersom det inte finns en enda vettig tjej som skulle kunna tänka sig mig, att jag faktiskt tror på kärleken (fast inte för mig då), om hur trött jag är på att vara fattig, om hur det antagligen inte kommer bli något midnattslopp eftersom jag inte klarar av att springa i mer än 3 minuter i sträck innan fötterna och vaderna gör ont...

Ett kort ögonblick tänkte jag skriva om min besatthet av en yngre finsk-italiensk skönhet från Borlänge, men jag avstår..hon har iaf sugande ögon..

Men jag skriver inte om något av det...för jag känner sådan olust till allting just nu...vilket är märkligt för gårdagen började så bra..fram till kl.13 var jag ganska nöjd med den...sen köpte jag en fotoram i fel storlek och hela helgen gick åt helvete..med undantag av ett par korta ögonblick,..när jag smakade på Lasagnen jag gjorde igår (himmelsk)..just precis när jag började springa idag och det kändes som om jag flög fram (ja, den känslan varade ju nästan en minut iaf..)...

Imorgon är det jobba...skönt, då kan vi återgå till min rapportering om vilken tid jag stämplar in och till mitt gnäll över hur mycket jag har att göra just nu...sen kan vi låtsas att någonting av det verkligen betyder något..

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

En som verkligen borde ha "sugande ögon" är väl Sug-Stefan...

Postat av: Åsa

Nu väntar jag på inlägget om att alla är moderater innerst inne. Det ska bli spännande. I morgon tar jag gärna och läser det, tack. :-)

Bah - speciellt lättklädd var han definitivt inte, den där ryssen! Hade han varit det hade jag röstat på honom... och det gjorde jag inte. Fanns ingen med tillräckligt lite kläder att rösta på... inte av det manliga gardet i alla fall.

Hur gamla är dom där gumsjuka du talar om? *biter på naglarna i väntan på svaret*

2008-05-26 @ 00:20:50
URL: http://vindvirvel.blogg.se
Postat av: Jerk

Cliffy: Det borde han, någon gång måste jag ta reda på det :)
Åsa: Det vore spännande att läsa det inlägget, det är mycket möjligt att det blir precis tvärtom..det brukar kunna bli så..
Jag kommer inte ens ihåg låten, men gissningsvis höll han väl på och smekte sig på sina bröst låten igenom och försökte låta som om hans sång betydde något..
De gumsjuka? tja, är du orolig för att vara det är det nog kört.. ;)
(Jag kan väl som tröst meddela att jag är gravt gubbsjuk..)

2008-05-26 @ 09:17:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback