Gammal, äldre, Jerk

Martin sprang förbi mig på vägen till fotbollsplanen i sjöstaden..sen lockade han mig att börja springa..det högg till i vaden efter 100 meter..känns lovande..under fotbollen började baksida lår och någonstans runt höften värka lite..är det sant, börjar jag verkligen bli gammal på riktigt??

Nej, ingen sträckning i vaden, kändes mer som krampkänning..jag hade som sagt sprungit en bit..

Sen har jag tvättat och strukit, nu ska jag koppla av ett tag innan jag går och lägger mig..

Ärligt talat så gjorde jag en jävla massa mål i början, så det var antagligen alla dessa målgester som gjorde att det stramade i baksidan..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tycker du stryker stup i kvarten. Du är nog en av de mest välstrukna människor jag känner till. För att komma upp i din strykfrekvens skulle jag behöva stryka trosorna till och med! ;-)

Postat av: Jerk

Nja, jag stryker varje gång jag tvättat bara.jag har ju nån fäbless för skjortor, så jag är så illa tvungen..om du såg mig i mina kläder tror jag inte välstruken vore det första du tänkte, påstruken kanske ;)

2008-05-07 @ 23:12:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback