Jag är så ensam, så ensam igen..

Idag känns det ensamt..det känns som att jag nästan är ensam i hela världen att jobba idag..om det alltid kunde vara så lugnt och skönt på tuben som det var i morse vore det en fröjd att åka kollektivt...jag får helt enkelt njuta av denna undantagsdag...

Jodå, inne halv nio på morgonen även idag, trots grannens patetiska fest..jag hörde ingen musik, bara diskussioner..och i ungefär två minuter störde det mig, sen sov jag..

Nu planerar jag att fixa offertstatistiken för april sen blir det den där artikeln till personaltidningen och så förhoppningsvis lägga in två inköpskontrakt...sen är nog klockan runt 18 och det är dags att låsa kontoret och gå hem, jag räknar kallt med att det är helt tomt här efter 16..kanske tidigare..så, jag tänker ta på mig martyrrollen idag också..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Jag vet faktiskt inte om jag jobbar idag. Hur som helst. Jag gick inte till jobbet imorse och ingen har efterlyst mig. Sååå. Här ligger jag i soffan o slappar hehehe....

Postat av: Jerk

ååh..vad avundsjuk jag är på dig *muttermutter*
Det som retar mig mest är att om jag varit ledig idag hade jag kunnat städa klart och sen haft hela helgen på mig att olja in utemöblerna..men men..det är säkert bra att jag är på jobbet idag..säkert..

2008-05-02 @ 13:47:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: beerbelly

Skönt att jobba när det är lugnt på kontoret :)
Jag har varit ute i skogen igen hela dagen och ska dit strax igen. Skönt men jobbigt på ett annat sätt ..
Ha en bra kväll när du väl rymmer!

2008-05-02 @ 14:55:11
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

jo, det är skönt faktiskt, kan tänka mig att det är skönt ute i skogen också..
Mindre än tre timmar kvar nu, sen så blir det soffan :)

2008-05-02 @ 15:46:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback