Jerk gör skillnad...

Den blonda controllern har samma förnamn som ekonomiassistenten här på företaget (Lena)..de sitter också i samma stjärna...det var väldigt jobbigt att gå dit och fråga dem om saker, så initiativrik som jag är (endast när det gäller saker som retar folk) döpte jag om den blonda controllern till Linda...

Det nya namnet  har spridit sig ganska bra här på företaget, de flesta använder det..fast det som hände idag tog priset..hon fick ett brev från ekonomiavdelningen i Schweiz..

Det började: Dear Linda....

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe success :)

Postat av: Jerk

yup :)
Hon kom fram till mig och undrade om jag kände någon där nere och lanserat hennes nya namn, men där är jag oskyldig..

2008-05-17 @ 00:48:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback