När det är så nära...så förlorar jag ändå som vanligt..

Jag har tidigare gnällt över att jag inte får se FC St Gallen spela den här gången heller under min nästa tripp till alplandet..jag som vill gå på Espenmoos och skrika att domaren är en hora på Schweizertyska...

Nu är det ännu värre..verkligen värre..det visar sig att St Gallen spelar hemma på Espenmoos tisdagen den 20 maj...jag flyger ner tisdag den 20 maj...biljetterna är redan bokade och de kan inte ändras...jag tror jag kollade och är i Gossau runt kl.20 på kvällen..det är ju satan..när jag landar på hotellet i Herisau spelar St Gallen för överlevnad i högsta ligan..

För inte är det väl så att Schweiz har den goda smaken att spela sina veckomatcher typ samma tider som de gör i Spanien?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback