Satan vad gott!!

Efter att i detalj studerat resschemat och insett att det är i princip omöjligt fick jag vända mig till chefen idag..så nu är det fixat..istället för att landa 18:40 i Zürich kommer jag ner till alplandet redan vid lunch..det blir fotboll på tisdagkväll!!
Det kostar mig en semesterdag och lite drygt 800 kronor (ombokningsavgiften..), men jag tror fan det kommer vara värt det..nu är frågan vad jag ska göra från kl.12 i Schweiz? Det finns helt plötsligt en öppning för att snabbupptäcka Zûrich..

Viktigaste av allt, jag får se FC St Gallen spela sin sista match på Espenmoos och lära mig skrika hora till domaren på Schweizertyska..

Kommentarer
Postat av: valp

grattis. är st.gallen grönvita eller hur har du fastnat för dom?
för övrigt borde dom väl servera öl vid 12? så första bästa pub.

2008-05-13 @ 17:46:57
Postat av: Jerk

Jodå, de är faktiskt grönvita, men anledningen til att jag fastnade för dem är att företaget jag jobbar på är ifrån Herisau som ligger precis utanför St Gallen..
Mja, vet inte om det är så bra att dricka hela dagen..ser inte så bra ut om jag sover mig igenom produktträningen tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback