Suverän lördag...

Vad gjorde ni halv nio ikväll? Jag dammsög, sen skurade jag golvet...nu har jag precis fått en välbehövd dusch...fötterna var helt svarta...

Nej, jag har inte städat hela dagen, eftersom jag är jag dröjde det ända till kl.16 innan jag började..jag var helt död i förmiddags..så förbannat trött..kröp upp ur sängen vid tolvtiden iaf...sen iväg till järnaffären och köpte träoljan..därefter död igen...

Gjorde rent badrummet först..sen död i en timme, till slut tog jag mig i kragen och började med själva rummet..när klockan var halv åtta insåg jag det omöjliga och började fuska..vem ser egentligen att cd-skivorna är dammiga? Tror ni verkligen att någon kommer kolla bakom böckerna? Tror ni verkligen jag kommer få något besök??

Imorgon ska jag börja ta itu med balkongen..plockade bort presenningen idag..ett steg framåt..sen göra rent möbler och golv och därefter olja in, sen kan jag ligga där söndersupen hela sommaren..

Men nu, dags för lunch och middag..får bli donken..vägrar laga mat vid den här tiden..

Kommentarer
Postat av: Jag

Då ska jag spana in dig när du städar balkongen :) Du missade en fläck där, ska jag ropa och vara allmänt dryg heheheh

Postat av: beerbelly

Gött när det är klart med städningen.. som alla andra tråkiga måsten med.
Ha en bra dag imorgon trots inoljning.

2008-05-03 @ 22:57:14
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Blingis: haha, du lär iaf inte få något plötsligt matsug när fettor rör sig på balkongen..hoppas jag orkar slita imorgon bara, vill bli klar för sommaren nu :)
BB: Jo, gött..men eftersom jag fuskade gnager det lite i mig..såg iaf till att det blev riktigt rent bakom spisen och bakom tvn..
Det blir Söderstadion imorgon, så dagen kommer bli sådär..kvällen helt underbar eller helt miserabel :)

2008-05-04 @ 00:44:12
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: sannaa

Ja jag med! Vill också vara i USA!

2008-05-04 @ 09:30:52
URL: http://www.sannaaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback