Trött söndag..

Suck..sov väldigt dåligt i natt..Colan som var så god på Donken var säkerligen anledningen..nåja, nu är det dags för lite frukost..steker nog på en burgare..har inget frukostbröd hemma och orkar inte gå och handla just nu...sen är det balkongen som gäller..det finns viss chans att jag blir klar idag..vilket vore helt otroligt..samma dag som jag tänkt mig..

Well, idag när det är dagsljus igen syns det otroligt väl att jag fuskat i rummet..det är fan damm överallt..men, jag skrev att jag städade klart igår på bloggen..och bloggen ljuger aldrig, så jag har vårstädat nu och behöver inte städa något mer innan hösten...hur det än ser ut..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Del mål mannen. Olja golvet och låtsas inte om möblerna först ...
Låter helt ok med städningen också. Vafan du har ju försökt, det räknas som seger.
Ha en bra kväll!

Postat av: Åsa

Ha, ha - det är rätt. Först till hösten blir nästa dust med damm-trasan! Undrar om inte jag ska tillämpa det också!

2008-05-04 @ 18:29:05
URL: http://vindvirvel.blogg.se
Postat av: Jerk

BB: Mja, det blev inte riktigt så..först blev det möblerna..för då kvittar det ju om jag stänker olja över hela balkongen..sen blev det halva balkongen..resten stod ju möblerna på..ska försöka ta andra halvan imorgon :)
Ås: Yup, till hösten blir det nästa gång..tv-rutan får jag väl vackert damma när EM startar, men annars är jag klar fram till hösten :)

2008-05-04 @ 21:58:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Spader Madame

Kan se dig framför mig och fnissar litet...men en sådan här solig dag i Stockholm är inte en dag att städa inne på! Regniga dagar kommer det alltid...

2008-05-04 @ 22:39:20
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Jag var ju inte inne och städade..det gjorde jag igår...idag var jag ju på balkongen och donade..sen på Söderstadion :)

2008-05-04 @ 23:05:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback