Verkar som om jag börjat en ny svit??

..att komma in efter tio på jobbet..yup, för andra dagen i rad blev jag sen..var så förbannat trött i morse att jag tänkte sova en timme till, blev två..

Nåväl, det är inte så att jag därmed blev en timme sen till att fixa världsfreden, utrota fattigdomen, lösa Bajens problem med målskyttet eller något annat av vikt...

Huvudvärken är däremot borta...skönt...undrar faktiskt om inte den hade något med en inoljning av balkong och öppna balkongdörrar att göra..tror jag fick i mig lite ångor i söndags...igår hade jag dörrarna stängda..iofs sov jag ett par timmar till inatt också..

Nåväl (upprepning!!), ikväll blir det en timmes fotboll om inte det blir regn..sen tvättid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback