Än slank han dit, än slank han hit o än slank han ner i diket...

Jag balanserar hela tiden mellan grinig och lättsinnig..hos mig är det tydligen en väldigt smal gräns och det är omöjligt att veta var jag ska hamna..bara under promenaden från jobbet halkar jag över på båda sidorna flera gånger..å ena sidan är det vackert med snö, å andra sidan så är det halt med vanliga gympadojor, så jag pendlar omkring mest hela tiden och surar en minut, skrattar den andra..

När jag kommer till jobbet surar jag när jag ser hur mycket mail jag har fått, men blir glad när jag ser att vi fått order på några FO-kablage..

Som i morse..less på mig själv när jag insåg att jag försovit mig igen..lite gladare när jag ändå tog det lugnt och åt frukost...

Idag är det lön, jag ska äta ute och sen ta en lång lunch då jag letar julklapp till företaget (någon sån här billig, 25-50 spänn, som sen delas ut slumpvis..men det måste rimmas också)..det kan nog bli njutningsfullt...ikväll ska det spelas fotboll och med tanke på hur låret känns kommer det nog att bli en sur tillställning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback