Blir jag mer positiv så skjut mig!

Det är något skumt med mig...visserligen kände jag mig stressad imorse när jag åt frukost..lite stressad, jag tvingade mig ändå att sätta mig i soffan och försöka njuta av morgonen...

Men, det är något skumt..det känns som om jag mår bra..tycker inte jag har något fog för det överhuvudtaget, men tydligen så..det verkar ha varit en kort novemberdepression..knappt värt att nämna...skumt..kan vara träningen..det är alltid skönt att svettas lite och sen duscha...kanske också att jag släppt kraven på mig själv över att läsa alla bloggar varje kväll..nu tittar jag snabbt på några stycken..har jag mer tid över någon kväll läser jag lite noggrannare...klarar jag av att hålla det kanske det kommer gå bra..

och att jag fortsätter sova på helgerna givetvis..jag kommer antagligen aldrig bli någon som går och lägger mig i tid på vardagarna, så fixar jag bara helgerna ska det gå bra...

Det skulle faktiskt hjälpa med en liten, eller gärna större, miljonvinst också..

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är förälskad...så lyder min diagnos !

2008-11-19 @ 21:06:24
Postat av: Jerk

Nja, det har du nog inte rätt i..tror mer på sömnen..att jag sovit mer..och tränat..båda grejerna hjälper..

Postat av: Åsa

Håller med Anna. Typiska symptom på förälskelse! Vem är hon? ;) (Eller han, man vet ju aldrig nu för tiden... ;D )

2008-11-22 @ 16:31:23
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha ..precis Åsa :) nuförtiden..who knows? Sen Jerk uppepå det ;)

Har ju fixat dejter där jag vet att det blir rajtan tajtan på men han bara säger nej...

2008-11-22 @ 19:23:43
Postat av: Jerk

Men va fan, gaddar ni ihop er mot mig nu också??

Det är enkelt, jag har kommit upp i hygglig tid, tagit mig tid på morgonen att njuta av frukost och tränat bra..allt sånt hjälper..sen har jag gjort en del bra på jobbet också..

Någon särskild förälskelse tror jag inte det är..

2008-11-22 @ 20:05:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hör vad du säger men min intuition säger nåt annat ;)

Har en dejt åt dig..säg till om du vill gå på den?

Jättetrevlig tjej.

2008-11-22 @ 23:02:50
Postat av: Anna

Sorry-glömde..du är såååå duktig & kommer i tid till jobbet :)

2008-11-22 @ 23:03:34
Postat av: Jerk

Nja, det är ingen himlastormande förälskelse, bara lite bättre i tillvaron..det finns tjejer jag tycker mer eller mindre om, men inget sådant..inte än iaf..

När jag känner att jag har något att erbjuda någon kanske jag är mogen att gå på dejt..fast blindträffar vet jag inte om jag är så sugen på..



Tom min chef sa att jag är duktig som kommer i tid till jobbet..faktiskt ;)

2008-11-23 @ 12:12:43
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Anna, tycker du ska jobba på det där med rajtan tajtan-dejterna... ;D



Jerk: Du kanske missar nåt om du inte hänger på, det vet man inte...

2008-11-23 @ 17:17:01
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Postat av: Jerk

Kanske, kanske inte..om det är något jag behöver lära mig så är det att säga nej..inte det motsatta..

2008-11-23 @ 23:11:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback